FAQ (veel gestelde vragen )

 

Bestelling en levering:

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Snelle verzending
Bestel je vóór 20:00? Dan wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden. Je pakketje is meestal binnen 1 tot 2 werkdagen in huis.

Let op:
– Bestellingen in het weekend kunnen iets langer duren
– Op zondag en feestdagen verzenden we niet
– Tijdens drukte (zoals feestdagen of sale) kan je levering vertraging oplopen

We houden je altijd op de hoogte via e-mail zodra je bestelling is verzonden.

De verwachte levertijd is verstreken, waar blijft mijn bestelling?

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het soms voorkomen dat een bestelling vertraging oploopt tijdens het leveringsproces. Neem contact op met onze klantenservice, en zij zullen je verder helpen.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten binnen Nederland bedragen €4,95. Bestel je voor €50 of meer? Dan is de verzending helemaal gratis.

 

Ruilen en retourneren:

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?

Ja, je kunt elke bestelling binnen 14 dagen naar ons terugsturen. Stuur hiervoor een mail naar onze klantenservice met de reden van retourneren. Als een product defect is, stuur dan ook een foto mee.

Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?

Als je niet tevreden bent over je bestelling, kun je deze binnen 30 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten moeten in de originele staat zijn, voorzien van labels en etiketten, en mogen geen gebruikssporen vertonen.

Elke retourzending moet voorzien zijn van een Track & Trace code. De verzender is altijd verantwoordelijk voor de verzending. Zodra wij de geretourneerde artikelen in goede orde hebben ontvangen, zorgen we ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.

 

Track & Trace:

Waar vind ik mijn Track & Trace code?

Op de pagina 'Volg je bestelling' kun je je e-mailadres en ordernummer invoeren om je pakket te volgen. Als dit niet lukt, staat onze klantenservice voor je klaar.

Mijn Track & Trace code geeft geen informatie weer, hoe kan dit?

Vanaf het moment dat je pakket bij het postorderbedrijf aankomt, is de Track & Trace-informatie beschikbaar. Houd rekening met een mogelijke vertraging.

Staat je vraag er niet tussen?

Onze klantenservice is 7 dagen per week beschikbaar voor alle vragen. Neem contact op met onze vriendelijke medewerkers via:

info@mariaova.nl